آخرین مطالب

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
انواع حجاب 1 34 elmfarhang1
حجاب اختیاری 0 25 elmfarhang1
پرسش مهر 0 49 elmfarhang1

کسب رتبه دستگاه برتر غنی سازی اوقات فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین

کسب رتبه دستگاه برتر غنی سازی اوقات فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین

#خبر_خوب 

▫️▫️مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه دستگاه برتر غنی سازی اوقات فراغت، توسط آموزش و پرورش استان قزوین

💢به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، عنوان دستگاه برتر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان را کسب کرد.

🔸نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیر خانه غنی سازی اوقات فراغت استان، آموزش و پرورش به منظور برگزاری شایسته برنامه‌های ویژه خانواده و نوجوانان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دستگاه برتر معرفی و از تلاش های همکاران و دست اندرکاران این حوزه تشکر و قدردانی به عمل آمد.

🔸سیاهکالی مرادی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در طول تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۵۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت برگزار نموده و بالغ بر ۵۰ هزار دانش آموز را در فعالیت های متنوع فرهنگی، ورزشی، علمی این پایگاه ها جذب کرده است.

🔸وی خاطرنشان کرد: فعالیت های مربوط به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با مشارکت تشکل های دانش آموزی و جذب دانش آموزان در کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز دارالقرآن، پژوهش سراهای دانش آموزی و سالن های ورزشی انجام می شود. 

🔸سیاهکالی مرادی اظهار کرد: با عنایت به شعار "هر دانش آموز یک مهارت " در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت برنامه هایی را برای این اوقات در نظر گرفته‌ایم تا با شیوه‌های جذاب و خلاق متناسب با سن و نیازهای کودکان و نوجوانان بتوانند از آنها استفاده کنند.

#معاونت_پرورشی_فرهنگی
#اداره_فرهنگی_هنری_اردوها_فضاهای_پرورشی

➖➖➖➖➖➖➖➖
‹🌐⃟🇮🇷›اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

🆔 https://shad.ir/qazvinAP

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش